2010. március 8., hétfő

Ma megtudtam

Ma megtudtam...

...hogy a következő vérzésem harmadik napján valóban megkezdődik a stimulációm.

...hogy mégsem vagyok túl okos, mert a gyógyszerek nevét elfelejtettem. De közte lesz a Clostilbegyt, szájon át, egy másik G-betűs injekcióban, meg a tüszőrepesztő.

...hogy az injekciót persze hogy be tudom adni magamnak.

...hogy nem kell folyamatosan kontrollra járnom, a modern eljárásnak köszönhetően elég a tizenkettedik napra egy ultrahang, aztán már fixen kitűzhetjük az inszem időpontját.

...hogy maga az inszemináció egy átlagos nőgyógyászati vizsgálat terhelésével jár.

...hogy az esélyem 15 vagy 16 %, ezért végülis ne csak egyet csináljunk, hanem legalább hármat, a GnRh-kezelés előtt.

...hogy valójában az orvos és az asszisztens is arra vágyik, hogy sikerüljön az első.

...hogy spontán csak 1,5% esélyünk van havonta, mert az endometriózis folyamatos gyulladt állapotot tart fenn.

...hogy az orvos és az asszisztens azért annak örülne a legjobban, ha spontán sikerülne.

...hogy kell vinnünk igazolást arról, hogy életközösségben élünk, de nem kell stresszelnem, ha az inszemináció napjára még éppen nem lesz nálunk ez az igazolás.

...hogy a partnerem olyan sok részt nem tud vállalni a folyamatban, de azért egyen mézet naponta, E-vitamint, Q10-et szedjen, ne fürödjön forró vízben és hordjon laza alsónadrágot (mert így nem érzi úgy, hogy ő kimarad valamiből).

...hogy a műtét után nem kellett volna három hétig véreznem, de szerencsére nem lett belőle problémám.

...hogy a kis vágásaim viszont az átlagosnál szebben gyógyulnak.

...hogy volt a napokban peteérésem, ez egyértelmű, de azért olyan nagyon mégse reménykedjek, lásd fent.

...hogy a menő magánrendelőkben a vetkőzőben Naturella márkájú tampon van kikészítve, ami a kedvencem.*

Mindez a tudás 7.000 forintomba került, és nagyon, nagyon megérte. Viszont nem kérdeztem rá a várható felmerülő költségekre, mert kínosnak tartottam nem tudtam, illik-e végülis van rá pénzünk.






*Nem tudom viszont, hogy milyen az a vizsgálat, ami után tamponra van szükség, viszont ezt nem is akarom megtudni.

5 megjegyzés:

  1. Szia Jusztis!
    Rátaláltam a blogodra az index fórumon, (szoktam néha olvasni), és ha nem bánod, olvasni foglak, mert nagyon tetszik, amiket, és ahogyan írsz;)
    Frankón megfogalmazod a dolgokat, és a témát kellőképpen ki is vesézed:)
    Csak így tovább!!

    VálaszTörlés
  2. Szeretettel látlak a blogomon, Betty!

    VálaszTörlés
  3. Szóval inszem :))
    Gonalt kapsz, nem? Simán ledöföd magad vele, csak az elsőt nehéz beadni, utána már megy, mint a karikacsapás.
    Szerintem nem csak a dokid örülne, ha elsőre vagy spontán sikerülne :)). 6-t támogat a tb, ha igaz, így "csak" a gyógyszereket kell megvenned, és persze a dokit fizetni, ha magánrendelésen történik az akció.

    Drukkolok nektek!

    VálaszTörlés
  4. Szia, tegnap hajnalban találtam rád, azóta már végigolvastalak. Nagyon köszönöm az írásaidat, jövök még szerintem...
    Üdv,
    Mia

    VálaszTörlés