2010. január 30., szombat

Dialóg

-Csak a pocakot, Jusztis drága, elég a pocak. (...) Bugyit picit lejjebb, íííígy jó!
-Ööööö... doktor úr szerint csinálhatunk nekem egy inszeminációt?
-Hogyne, hogyne, mér' ne csinálhatnánk? (...) Ja igen, Jusztis drágának találtunk endometriózist hétfőn, igen, persze...
-(...)
-... Na most azt tudnia kell Jusztisnak, hogy a kezelést nem kerülheti el, és nem is szabad elkerülnie, illetve, hogy ez a probléma az inszemináció eredményességére is kihat. A kezelés után jóval erősebbek lesznek az esélyei. Egy pár hónapos kúrára számítson...
-Igen... És ha most csinálnánk egy inszeminációt, aztán ha nem sikerül, akkor a kezelést végig, és utána a következő inszeminációkat esetleg?
-Jó! Én egy ésszerű kompromisszumban benne vagyok, ha ezt szeretné Jusztis drága, ne rajtam múljon. (...) ilyen amatőr módon ragasztom le, nem baj? Majd szedje le.
-(...) mikor szedjem le?
-Áh... ahogy hazatért. Szóval a következő ciklusban semmiképpen, regenerálódjon egy kicsit, de az azutáni vérzés alatt hívjon...
-Tehát nem a következő vérzés alatt, hanem az azutáninál? Jó.
-... és akkor megnézzük ultrahanggal*, van-e értelme elkezdeni a stimulációt. Nyilván egy ésszerű kompromisszumban benne vagyok, aztán majd meglátjuk a továbbiakat.
-Akkor körülbelül március végén, ahogy elkezdődik a menstruációm, hívom majd a doktor urat. (...) Öööö... ezt hadd adjam már oda a doktor úrnak, köszönöm szépen... Ja igen, és meddig kell kerülnöm a... aaaa...
-Aaaa...?
-...aaaa...
-...aaaz együttlétet? Négy-öt hét. Négy-öt hétig ne érje mechanikus hatás a méhszájat.
-(...) hehe... Köszönöm szépen. Akkor...
-...akkor tíz nap múlva érdeklődjön már Jusztis drága a szövettanjáról...
-...igen, telefonálok majd. Köszönöm szépen! (...) viszontlátásra!...
-A másodikra menjen már a zárójelentéséért, és köszönöm szépen a kedvességét Jusztis drága! Viszontlátásra!




*Ezt nem nagyon értem, de biztos nem vérzés alatti ultrahangra gondolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése