2010. március 21., vasárnap

Az idő halad

Kezdem (beleélni magam) elfogadni, hogy terhes vagyok. Már csak húszpercenként szaladok a fürdőszobába, hogy legfrissebb tesztemet és/vagy patyolatfehér tisztasági betétemet megcsodáljam. Közelebbi terveim közé tartozik, hogy szintidőmet egy órára növeljem. Már egész gondolatokat tudok végigvinni anélkül, hogy eszembe jutna új állapotom. Munkahelyemen mogorva közönyömet felváltotta a derűs nyugalom, civilben kiegyensúlyozott vagyok és vidám. Persze, csak ha éppen nem öntenek el az aggodalom hullámai.

Tünetekről nem nagyon tudok beszámolni. Egyszer feszül a mellem, ennek mindig nagyon örülök, máskor nem, amin mindig kétségbeesem. Hasamban határozottam érzek valamit, amit leginkább mint fantáziám termékét lehetne megragadni. Nagy várakozással tekintek a hányós és álomkóros időszak elé, bár, ahogy megtudtam, családunk nőtagjai mentesek az efféle problémáktól. Holott a hányinger nyugtatólag*, a sok alvás miatti kipihentség pedig serkentőleg** hatna rám.

Már csak 8-at, extrém esetben 10-et kell aludnom, mire mehetek orvoshoz. (És persze hülyére idegeskedem magam, de ezt mégse írhatom le vagy mutathatom ki, amikor az a dolgom, hogy felhőtlenül boldog és megingathatatlanul nyugodt legyek.)

Hoppá, majd elfelejtettem: nagyon szép a bőröm! Máskor mindig kicsit pattanásos, most tiszta és makulátlan, persze már ebben is megtaláltam a negatívumot: előre szívom a fogam a jövő héten a kozmetikusnak fizetendő összeg miatt. De lemondani nem akarom, direkt jutalmul kértem magamnak időpontot.



*Hánykolódom, tehát TERHES vagyok.
**Én, a lusta, álmatlanságban szenvedek évek óta.

3 megjegyzés:

  1. Nahát naháT!!!!Gratulálok kismama!!!!Ezt meg hogy csináltad???:-)))))))))
    Micsoda fordulat.
    Jöhet az új blog????Kismamaságodról?
    sagolek2009.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Te terhes vagy! Amikor én vártam babát, éjjel 2-kor felébredtem és nem tudtam visszaaludni, mert kipihentnek éreztem magam...én, a 7alvó. De nekem sem volt más tünetem, nem törvényszerű.

    VálaszTörlés
  3. Hát remélem, igazatok van!!! Jövő héten kiderül...

    VálaszTörlés