2010. május 30., vasárnap

Bunda

Eleve nem vagyok egy csupaszmajom-alkat, de szőrzetem eddigi életem során nem okozott különösebb problémát. Itthoni testápolásom során figyelmet fordítottam a lábszáramra és a hónapjamra, sőt néha a párom szerint láthatatlan bajuszomat* is legyantáztam, havonta egyszer kicsipeszeltem a hasamon lévő 2 (azaz kettő) szál szőrt, a szemöldökömet és a fazonomat pedig megoldotta a kozmetikus. Egyéb testrészeim szőrével nem foglalkoztam. Eddig.

Először az tűnt fel jópár hete, hogy a nagylábujjamon hobbitszerű pamacsokat növesztettem. Nocsak, gondoltam, miközben nyúltam az epilátorért, eggyel több gond, öregszem, de sebaj, megoldom majd a lábszárammal egyidejűleg. Itt még nem gyanakodtam a terhességre. Egészen addig, míg zuhanyzás közben fel nem tűnt, hogy (egyelőre) világos, ám dúsuló áramvonalas szőrzet borítja hasamat. Noha a híres linea negrára nem emlékeztet, elhelyezkedése egyértelművé tette kapcsolatát a bennem növekvő magzattal. S hogy végképp ne maradjanak kétségeim, mostanra bizonyos, hogy bundám nem csak erősödik, hanem felfelé is terjeszkedni kezdett, egészen konkrétan lány pihe borítja mellemet és dekoltázsomat, amely a bimbók körül kifejezett sövényeket alkot.

Mondjuk úgysem terveztem strandra menni ezen a nyáron.


*Úgysem merné bevallani, hogy látható.

(14+5 hetes)

4 megjegyzés:

  1. Ne aggódj, elmúlik.:-)
    Majd a végén lesz tök jó, a hatalmas, szőrős, barna mellbimbóudvar, a kifordult száj, és a megnyúlt bőrlepke a lábad közt. Bocsi, de aki volt kismama, alátámasztja valószínűleg, hogy az ott lent sem szépül éppen a terhesség alatt, hanem...na hagyjuk. Bocsi.

    VálaszTörlés
  2. Most az jutott még eszembe, hogy "BUNDÁS"
    Láttátok az Indul a bakterházat?

    VálaszTörlés
  3. Ne ríjj Bundás, majd bekenlek pipamocsokkal!

    VálaszTörlés
  4. :-)))))
    .....kártalanítalak....Bundás!!!
    Ez nagyon jó. Ma megnézem.

    VálaszTörlés