2010. február 7., vasárnap

Sinéad Moriarty: Babablues

A meddőség csupa öröm és kacagás. Legalábbis ez a benyomásunk támad a Bababluest olvasva. A 33 éves, boldog házasságban élő, ír illetőségű Emma elhatározza, hogy kisbabát szeretne, aztán szerencsére ez sokáig nem sikerül neki, így végigvezeti olvasóját a középidő számolgatásától kezdve az ovulációs teszten, a vérvételeken, a hüvelyi ultrahangon és a laparoszkópos műtéten át, egészen a Lourdes-ba zarándoklásig, és egy in vitro megtermékenyítésig. Aztán a könyv végére cselesen még mindig nem esik teherbe, így a trilógia második kötete (Született szülők) az örökbefogadás rejtelmeit, a harmadik rész (Egyről a kettőre) pedig a kisbaba plusz terhesség témakörét járja körül.


Évek óta nem olvastam olyan könyvet, aminek a felén éjszakába nyúlóan kacarásztam, a másik felén pedig el-elpityeredtem magam, és bár valószínűleg ez főként az érzelmi érintettségem miatt alakult így, s teljesen felesleges mélyebb irodalmi értéket vetíteni ebbe a regénybe, mégis minden hasonló cipőben járó csajnak kifejezetten és nagyon és különösen ajánlom az elovasását. Az első rész a csúcs, de ha az tetszett, úgyis elolvassuk majd a másik kettőt is. Teljes áruk 1900 per darab, a visítva nevetésért simán megéri, de én az Alexandrában vettem valamilyen nyári akcióban, töredékáron. Ha szépen megkértek, kölcsönadom!

5 megjegyzés:

  1. Tetszik a "fülszöveg", szerintem elolvasom :), nem is hallottam még róla :(

    VálaszTörlés
  2. Szólj, ha szeretnéd, hogy kölcsönadjam...

    VálaszTörlés
  3. Kedves Jusztis,

    ma találtam rá "szörfözés" közben a blogodra.
    A bejegyzéseid szuperek! A hüvelyi uh-s részen patakokban folyt a könnyem a röhögéstől /de még sok más résznél is/. Tényleg ilyen tapasztalataim vannak nekem is.
    Csodállak, hogy ilyen pozitívan állsz a dolgokhoz. Én is az endosok táborát "erősítem", a tanári bemutató fog éppen közelegni..

    A könyvedre pályázhatok én is?

    u.i.: addig ülök a gépnél, míg a végére nem érek az olvasásnak.. a férjem már türelmetlen, mert már ő is netezne. :O))

    VálaszTörlés
  4. Szia Csilla,
    könyvet nem tervezek :)) de ha mégis lenne, tiéd egy tiszteletpéldány!
    Műtéted lesz? Melyik városban lesz a tanári bemutatás? Szorítok, hogy normális dokit fogj ki!

    VálaszTörlés
  5. Biztos vagyok benne, hogy nagy könyvsiker lenne.
    A tiszteletpéldányt előre is köszi. ;)

    Az aktuális áprilisi írásodhoz értem, szívből gratulálok!!!
    Kissé önző módon ez nekem is reményt ad, így a műtét előtt, amitől azért tartok.
    Abban én is csak bízni tudok, hogy jó dokira tettem szert. Eddig úgy tűnik.. Miskolcon lesz a "várva-várt" bemutató.
    Eszembe lesz közben a humoros írásod, így talán könnyebb lesz átesni azon is.

    További jó egészséget, és várom az írásaid!

    VálaszTörlés