2010. július 1., csütörtök

100% kislány

Kedden a tökéletes AFP-szűrésemmel idejét láttam, hogy a gyermek apját is bevezessem a klinikai ultrahang-vizsgálat titkaiba. Sokkal edzettebb, mint gondoltam, mivel a kismamákkal dugig tömött váró láttán meg sem nyikkant, sőt a háromórás várakozás sem őrölte fel idegeit: szorgalmasan tette az egyetlen ilyenkor tehető dolgot, vagyis olvasta elejétől végéig a Nők Lapját, idértve mind a tizenkét horoszkópot és a Kedves Húgom! rovatot, s nem panaszkodott a nem létező büfék és a mellékhelyiségek valósága miatt sem.

Mikor kezdett megtörni a kitartása, igaz, az enyém is, végre benyomakodhattunk két termetes asszonyság közé a hat négyzetméteres előtérbe, ahol F. a lenge függönynek köszönhetően előzetes ismereteket szerzett a rendelőben folyó tevékenységről. Aztán egyszercsak mi kerültünk a függöny túloldalára, nadrág le, póló fel, zselé elken, a doktornő nagyon barátságos volt, és még annál is rutinosabb, fejkörfogat-minden rendben-kis combocska-hoppá! kislány-felöltözhet-írja alá-következőőőő??-viszlát!

Azért egy picit csalódott voltam.

Ma délelőtt az időpontos magánultrahangon csak húsz percet kellett várni, aztán én puha ágyon, büszke párom pedig kényelmes bőrfotelben élvezhette a vizsgálatot kétdimenzióban, jutott idő nem csak fejre, meg haskörfogatra, meg combcsontra, hanem mind a húsz kis ujjacska megszámolására, a szív, vese, máj, gyomor, húgyhólyag, sőt szeméremajkak megtekintésére, aztán átkapcsoltak 4D-re, és még az is kiderült, hogy már rendelkezik egyéni jellegzetességekkel, nevezetesen olyan a szája, mint az enyém. Nem elfogultság, F. is egyből kiszúrta, és nagyon irigy. Megmutatni nem tudom, képet nem kértünk, egyikünk sem tudja elképzelni, hogy valaha is nézegetnénk. Az egész 5.000 Ft-ba került.

Lehet találgatni, mi lesz a neve.

(19+2 hetes)

7 megjegyzés:

  1. Gratulálok, elsősorban ahhoz, hogy minden rendben, de azért ahhoz is, hogy kislány! Én azt tippeltem nektek kezdettől :))

    Jusztis-baba? :)))

    VálaszTörlés
  2. Igen, jobban megtippelted, mint én :)))
    A névhez segítség az előző bejegyzésben...

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy minden rendben veletek :-)
    És nagy az öröm, hogy kislány lesz?
    Panna?

    VálaszTörlés
  4. Nem, nem Panna :)
    Mindketten nagyon örülünk. Én főleg annak, hogy egészséges, és már tudjuk, hogy lány, kezdhetem a ruhanézegetést, F. pedig, mint kiderült, eleve lány szeretett volna.

    VálaszTörlés
  5. Na gratulálok!

    Jaj de jó hogy puncis! El lehet tőlük olvadni.
    Az a finomság, báj, kecsesség, még ha ordít akkor is!

    Nekem még 2 hét amíg kiderül, már számolom a napokat.

    VálaszTörlés
  6. szia!
    képzeld ma volt potya UH is az AFP mellé, és azt mondta a doki hogy úgy tűnik kis pöcsös lesz a bébim.

    csók

    VálaszTörlés
  7. Szia Piton,

    gratulálok!!! Két hét múlva már tuti lesz, hogy fiúcska, ugye? Hogy érzed magad?

    VálaszTörlés