2010. június 23., szerda

Tigristest

A csíkok először tizenhárom éves korom tájékán jelentek meg életemben, amikor addig formátlan gebeségem nőies domborulatokba csapott át. A csípőmön és a fenekem feletti részen, ahová rosszabb ízlésű szerencsésebb nőtársaim tetoválást rakatnak, vidáman kígyózó lilás erecskék kergetőztek. Azt hittem, sosem múlik el, és persze igazam is lett, bár végül elhalványodtak annyira, hogy engem az egészben már csak az zavarjon, ha bárki meglátja az érintett területet, egyből megkérdezi, hogy "Az mi???". Nesze neked, méghogy a nők több mint felét érinti...

Alapos okom lett tehát elmélyedni a striák világában. Tulajdonképpen két dolgot fontos velük kapcsolatban megjegyezni: 1. ha egyszer kialakultak, akkor maradnak is, és 2. megelőzni lehetetlen őket, bár ha jól hidratáltan tartjuk a bőrfelszínt, akkor talán nem lesznek olyan feltűnőek.

A fentiek miatt elég volt egyetlen becsíkosodott terhes hasat látnom a neten, hogy nagyjából a tizenkettedik hét óta növekvő lelkesedéssel kenegessem az itthon fellelhető legzsírosabb testápolóval a (most már) pocakom. Kissé el is árasztott a kevélység, ahányszor hamvas, tiszta bőrfelszínemre néztem, lám-lám, megfelelő információk birtokában milyen könnyű is túljárni az anyatermészet eszén!

Aztán ma reggel véletlenül feljebb vándorolt a tekintetem a tükörben.

Egyetlen testrészemen, amely ezidáig nem szorult korrekcióra, vagyis a mellemen halvány, fehér, mondhatni tetszetős ceruzarajz fut a bimbók irányába. Ekkor adtam fel az elveimet, és mostanra egy terhességi csíkok elleni emulció nem annyira boldog tulajdonosa vagyok. Drukkoljatok, hogy legalább ne liluljon!

(18+1 hetes)

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Az egyik ismerősöm a kakaóvajat ajánlotta, de már az első hónaptól. Ő azzal kenegette, és egy darab csík sincs a hasán. Szerintem még nem késő, próbáld ki! (nemsoká írok) :)
    Pusz

    VálaszTörlés
  2. rendkívűl alkat függő a dolog, 3 kihordott terhesség és szinte semmi csík, pedig bálnásodás volt, főleg a 2.-3. esetben . Aztán a "korral " jöttek az egykor elmaradt narancs csíkok :(
    és , ha már, szinte kezdettől olvaslak ,hébe-hóba :)

    VálaszTörlés
  3. Végülis járhatnék rosszabbul, mint a csíkok, úgyhogy nem panaszkodom. De kenem magam! A kakaóvajat már én is hallottam, meg is rendeltem egy adagot.

    Zso: :)) üdvözöllek az olvasók között!

    VálaszTörlés