2010. június 21., hétfő

Lassan 18 hetes

Közben rájöttem, hogy az eseménytelen terhességnek az az egy hátránya, hogy nehéz róla írni a blogban, de ha ezt nem számítjuk, irigylésre méltó helyzetben vagyok. Szóval ha eltűnök mondjuk egy hétre, azt dekódoljátok úgy, hogy már megint semmi, de legalább minden rendben.

Holnap kell telefonálnom az AFP eredményéért. A legizgalmasabb az egészben az, hogy vajon mikorra kapok időpontot 18. heti ultrahangra? Titkon nagyon bízom a szerda reggelben, már el is küldtem a szintén izgatott F.-et fodrászhoz, hogy ápolt kispapaként kísérhessen a nagy eseményre. Akárhogyan is számolom, ez lesz a negyedik élőképes randink a gyerekkel, és bár nem akarom eltúlozni az esemény fontosságát, mégiscsak mostanra várható a nemének a kiderülése.

Mindenki a maga módján készül a találkozásra. A magzat például növekszik meg rugdos, vicces elképzelni, hogy abban, amit én gondolatnyi fuvallatnak érzékelek, valaki másnak a teljes izomereje fekszik. Nagynak már biztos, hogy nagy, és ezt végre nem csak olvasmányaimból tudom: nő a hasam és nehezebben hajolok, szerencsére még van pár hónapom egy újfajta zoknifelvevő technikát kidolgozni.

Hogy magamról is írjak pár szót: étvágyam rendben, alvásom rendben, ürítésem rendben, súlyom lassan 61, és mostanra nőtt egy számot a mellem, legalábbis a múlt héten vásárolt melltartóm szorít. Hasfotó hamarosan, és a héten mindenképp írok még, hogy mi volt.

Tényleg, fiúra vagy lányra tippeltek? Eleinte émelyegtem, de durva hányásom nem volt, akkor főleg a sósat, savanyút, szárazat és nyerset (jellemzően zöldség vagy gyümölcs) kívántam. A 12. hét óta étvágyam normális, bár talán még mindig kisebb, mint a terhesség előtt, és néha már eszem édességet. Hasam, de ezt majd látni fogjátok, kicsi, és ha szabad ilyen méretnél efféle megállapítást tenni, mintha csúcsos lenne. Linea negrának, eltorzult arcnak nyoma sincs. Milyen gyanújeleket írjak még?

(17+6 hetes)

4 megjegyzés:

  1. szia
    a 16. heti afp-nél UH is volt, vagy csak vérvizsgálat?
    azért kérdezem, mert két hét múlva megyek AFP-re én is, és reménykedem egy potya UH-ban :)

    VálaszTörlés
  2. Nem volt uh... Utoljára a 12. héten volt. Pedig direkt rákérdeztem, mintha nem tudnám.

    VálaszTörlés
  3. Jól vagytok??? Rég láttalak!

    VálaszTörlés
  4. Én kislányra tippelek. Az AFP-nek meg ne tulajdoníts túl nagy jelentőséget...

    VálaszTörlés