2009. december 23., szerda

Bemutatkozás

28 éves vagyok és meddő. Még senki nem alkalmazta rám ezt a kifejezést, magamtól következtettem ki. Több (jóval több) mint 12 hónapja élek védekezés nélkül nemi életet, illetve meddőségi szakrendelésre járok. Mi más lennék tehát, mint meddő?

A fórumon, ahová járok, a következő kérdés az lenne, hogy próbáltam-e már a barátcserjét, cickafark-palástfű kombót, van-e görbém, volt-e már átjárhatóságim. Nos, ne maradjanak senkiben kérdések, íme a meddőségem rövid története:

2007 nyarán abbahagytam a fogamzásgátlómat.

2008 áprilisában túlestem az első hormonszintvizsgálatomon, peteérést figyelő ultrahangomon, a leendő apuka pedig a szokásos kivizsgáláson. Mindenkinél minden a legnagyobb rendben találtatott.


2008 decemberétől 2009 februárjáig felfüggesztettük a próbálkozást.


2009 nyarán voltam a meddőségi szakrendelésen. Júliustól szeptemberig Clostilbegytet szedtem. Októberben és novemberben beszereztük az újabb hormonszint, ultrahang és andrológiai eredményeket.

Decemberben rögzítettük az orvosommal, hogy a következő ciklusom alatt (vagyis 2010 elején) endoszkópiás beavatkozást hajt rajtam végre.

Túlvagyok jópár (noha korántsem minden) trükkön, tippen, fortélyon, fondorlaton, praktikán, tanácson. 26 hónap sok idő.

Itt az ideje, hogy ne harcoljak a meddőség ellen, hanem élvezzem egy kicsit.

2 megjegyzés:

  1. Szia, egészen véletlenül akadtam a blogodra, éppen a Jónás módszerrel kapcsolatban böngésztem. Ne haragudj, hogy kommentelek, vagyis beleszólok. Én 34 éves vagyok, két gyerekem van és meddő voltam.:-)Ugye érted, miért írom?
    Aztán most megint meddő vagyok.
    Ez egy elég csúnya szó szerintem és csak egy átmeneti állapotot jelent az esetek többségében. Szóval kitartás. Ha van kedved, ugorj be a blogomba, később én is visszanézek.
    www.sagolek2009.blogspot.com
    Szia.

    VálaszTörlés
  2. Szia,
    tényleg csúnya szó a meddőség... Terápiás céllal írom le ilyen sokszor!

    VálaszTörlés