2010. augusztus 15., vasárnap

Én, a Nyúl

Én, aki nem is olyan régen még 160-nal motoroztam át ittas sofőrrel a piroson, aki kétes elemekkel kétes időpontokban kétes helyekre vonultam kétes dolgokat művelni, aki körbenézés nélkül mentem át autóutakon, és még rengeteg más vakmerő és felelőtlen cselekedetem is volt, mostanra rettegve utazom autópályán, páni félelem fog el lépcsőkön, pláne lefelé, és nedves fürdőkádból való kimászás közben, szorongva megyek végig a sötét utcákon, mégha csak negyed kilenc van is, nagy ívben kerülöm a kocsmákat és gyomorgörcsöt kapok a részegektől, sőt átmegyek a túloldalra, ha hangoskodó fiatalokat látok.

Vagy egy ismeretlen, vonzó, és átütő erejű pszichiátriai megbetegedés tüneteit észlelem, vagy körvonalazódik bennem a gyermekágyas tigris óvatossága.

(Fotó: http://kutyakrol.mindenkilapja.hu/html/18617224/render/ragcsalok-tartasa)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése