2010. április 25., vasárnap

Majdnem 10 hetesen

Étvágyam javul, hányingerem állandó, fáradtságom és álmatlan éjszakáim száma növekszik. Zöldségen, gyümölcsön és gabonafélén kívül már eseti jelleggel halat is fogyasztok. Reggeli zöld teámat eredményesen kiütötte helyéről a gyömbér, nagyon köszönöm a tippet! Hasam nagyobb, mert kinyomom, mellbimbóm sötétbarnára színeződött. Ezt csak azért vettem észre, mert két év óta minden ciklus végén mániákusan figyeltem árnyalatát, így volt alkalmam megjegyezni, milyen, ha világos.

Kicsiny embrióm átlépte a három centis mérethatárt. Legalábbis biztos átlépte már, pénteken 2,9 volt, ülve. Szíve dobog, és nem mintha dicsekedni akarnék, de majdnem tízhetesnek kinézett. Ultrahang-képet nem kaptam, mert SZTK-ban voltam. És akkor rövid, ám szükséges kitérő a képekről: engem (még?) nem igazán érdekelnek az ultrahang-fotók. Bőven elég nekem a tudat, hogy szépen fejlődik odabent, és úgy gondolom, ha a természet azt akarta volna, hogy lássuk dedünket magzatkorában, akkor átlátszó hasfalat teremtett volna. Nem tervezem, hogy 4D ultrahangra megyünk majd, és nem is akarom a szükségesnél többet háborgatni. Merthogy azért túl naturális mégsem vagyok, naná, hogy az aggodalom miatt, jó lesz időnként megnyugodni, meg persze ha már úgyis látják, nyilván rákérdezünk a nemére. De mégegyszer: hiszem és vallom, hogy ebben az életszakaszban nem a vizualitás a legfontosabb kapcsolatteremtő erő.

Az SZTK-s orvosommal maximálisan elégedett vagyok, kicsit el is bizonytalanodtam, járjak-e tovább a drága magánra, amikor annyi pénzből éppen kijönne a terhestornám. Bár az SZTK-s nem szüleszt, pláne nem ott, ahol én szeretnék, no meg ha valamikor megint meddő leszek, esetleg kezeltetni akarom az endometriózisom, jól jön majd a magánorvos mégis.

Ja, igen, megkaptam végre a védőnő elérhetőségét is. Meg a vérvételes papírokat, legalább hat különbözőt. Mozgalmas lesz a következő hetem.

6 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy minden rendben a csemetével. A drága magándoki ott doki és szülést is vállal, ahol szülni szeretnél? És nála szeretnél? Ha igen, talán megéri maradni....vagy a harmadik trimeszterben visszatérni, addig meg SZTK-ba járni. Ha normális, akkor nem sértődik meg ezen.

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Újabb "meddő" kalandjaim vannak. Miután blogod időközben terhességi bloggá "avanzsált" :-), gondoltam kérek tőled egy email címet, amin kicserélném veled a tapasztalataimat. Már amennyiben a nálad már aktualitását vesztett meddőség téma még érdekel téged.

    Várom és szép napot!

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Szia, örülök, hogy minden rendben nálatok és szépen növögettek.
    A gyömbérről én azt hallottam, hogy kismamának tilos, mert méhösszehúzódásokat okoz.
    Ti másképp tudjátok?Én rá sem mertem nézni, úgy féltem tőle. Vagy valamit félreértettem a gyömbér terén?Andi

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon tetszik ahogy írsz és amit írsz :-) Még nem jutottam teljesen a blogod végére, de haladok :-)
    Az UH-kérdésben egyébként abszolút egyetértek veled. Mi sem akartunk feleslegesen zargatni a bébinket, és 4D-re sem terveztünk menni, de végülis az egyik genfi vizsgálat alkalmával csináltak maguktól, kérés nélkül :-)
    Én a 15. héttől éreztem Mini mozgolódását, onnantól kezdve tényleg tudtam, hogy minden rendben van, UH nélkül is :-)

    VálaszTörlés