2010. április 2., péntek

Első ultrahang

Szerdán, mire jóleső izgalmam idegtépő várakozássá alakult, megtudtam, hogy a láthatatlan tesztcsíkok világából átléptünk a dobogó szívecskék világába. Sarjunk fél centi hosszú, és kaptam róla fényképet is, sajnos csak papírformában, de aki már látott egy hathetes ultrahang-felvételt, az látta mindet.

Orvost tökéletesen választottam, ez mostanra egyértelmű. Miután kedden este megfogalmaztam, mit írok ide a blogra, ha nem lesz semmi, miután szerdán egész nap balsejtelmektől gyötörve, egy igazi első randevú izgalmával nem ettem, nem ittam, csak szédelegtem és szürkültem felváltva, ahogy meglátott a küszöbön, gyakorlatilag köszönés helyett intett, hogy irány az öltöző, majd irány a vizsgálószék. Mire kényelmesen elhelyezkedtem, már látszott a pulzálás. Miközben a pulzálás apja könnyeit morzsolgatta, én még stresszeltem egy kicsit, hogy vajon mikor jön a feketeleves, de semmi ilyesmi nem történt. Megtudtam, hogy legközelebb ráérek a tizenkettedik héten jönni, de ha esetleg nem bírnám ki (jó vicc), bármikor jelentkezhetek kontroll-ultrahangra. A versenysportot most már mindenképen hagyjam abba (jó vicc), és keressem fel a védőnőmet a következő néhány hétben. Nyugodtan ehetek camembert-t, és egyáltalán, csinálhatok bármit, bár a szexre szemérmesen nem kérdeztem rá. Eztuán gyorsan eldicsekedtem vele, hogy már vettem Femibion 800-at, Magne B6-ot, illetve szedem a normál multivitaminomat is, amit az orvos kicsit sokallott, pedig az Omega 3-at és a C-vitamint már be sem vallottam.

Hát ennyi történt a héten. Nem tudja valaki, a védőnőhöz kapcsolt orvos is ultrahangoz? Ja igen, és költségek: vizsgálat megint 7.000, Femibion 3.000 körül, Magne B6 kicsit több, mint 1.000.

2 megjegyzés:

  1. :)) Gratulálok, KISMAMA! Problémamentes hónapokat kívánok nektek!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Most olvasom még csak a blogod, és szeretném megkérdezni, hogy az első inszemináció sikerült ezek szerint?

    VálaszTörlés