2010. november 23., kedd

Nyilas

Szóval már tuti Nyilas lesz a mi Lenke lányunk. Ma voltam amnioszkópián*, magzatvize tiszta, úgyhogy -bár sürgetni nem akarjuk- orvosi javaslatra különféle trükköket kell bevetnünk, hogy kicsit csökkentsük a komfortérzetét. A sok evés már megvolt (Burger King), a sok séta is (hazafelé a Burger Kingből), ezek után állítólag az apjának kell aktivizálnia magát*.

És vérzek, meg fájdogálok, de abban maradtunk, hogy ebből még bármi lehet.


*Mennyi ragyogó poszt-téma, na de leszek én még unatkozó, kreatív anyuka! 

14 megjegyzés:

  1. Jusztis, ez izgi!!! Csipkebogyó tea meg lencse is segít állítólag!!!! (csökkenti a helyet, mer fújja a beleket...)

    VálaszTörlés
  2. Úgy tűnik a Lilypie tudománya megállt 40 hétnél :-)

    VálaszTörlés
  3. @Jeanner: nem tudhatom, de szerintem Jusztisnak az apukás téma jobban bejön :P

    VálaszTörlés
  4. Ferilka, majd holnap kiderül, megállt-e. :) Szerintem nem, csak ma pont 40 hét. :)

    VálaszTörlés
  5. Megy a drukk!!!Melyik nap szeretnél szülni?:-))))
    Ja, és hánykor :-))))))))))
    Zsófi

    VálaszTörlés
  6. Az apukás ráhatástól hál'istennek megmenekültem: F.-től megkérdezték a kisboltban, hogy megszületett-e már a baba, úgyhogy ezek után nem volt képe a narancslé meg ásványvíz mellé egy óvszert is a kosárba tenni (ilyenkor már csak azzal lehet).

    Amúgy meg görcsölök továbbra is, úgy értem, alhasilag. Szóval én benne vagyok a ma estében, ha ti is! ;)

    VálaszTörlés
  7. Mi naná, hogy benne vagyunk. :)) És még jól is jársz, ha még ma kibújik, mert már nem sok óra van a mából, nem lenne hosszú vajúdás. ;)
    Írtam ám neked. Láttad? :)

    VálaszTörlés
  8. Jusztis!

    Nagyon izgulok érted! Lenke zseniális, hogy napra pontosan időzíti magát, legalábbis úgy tűnik. Én is benne vagyok a ma estében, ha Lenke is!
    Ami engem illet, elmúlt a pecsét és a jóslófájás is, rájöttünk hogy az lehetett a gond hogy Flóri befordult irányba, és valószínűleg ezért voltam két napig olyan rosszul.
    Azóta minden változatlan.
    Jusztis mindent bele!
    Ja, fogsz kérni epidurált, vagy natúrban szeretnéd végigcsinálni?

    VálaszTörlés
  9. Szerintem Lenkének elfelejtettünk szólni, hogy tegnap volt 23... De már tuti készülődik, jó lenne elkerülni a holnapi amnioszkópiát!

    Natúrban tervezem, aztán majd kisül, mi lesz a vége! Jaj de jó, hogy Flóri akkor rendben!

    VálaszTörlés
  10. PPiton (NL:)), örülök, hogy csak ennyi volt, és Flórival minden oké. :) Akkor mehetsz a KP koncertfilmre. :))

    Jusztis, lehet, hogy ma vagy holnap? Izgi már nagyon! :)) A legjobbakat nektek!

    VálaszTörlés
  11. Húha, nagyon izgis :) Szorítok én is a háttérből ám! (egyébként egy szuper jó természetű nyilas csillagjegyű kislányom van nekem is, hátha nektek is bejön... Na nem mint ha hinnék benne, de akkor is :) )

    VálaszTörlés
  12. Aki még nem tudná: Megszületett a kis Lenke ma hajnali 4:20-kor 3750 grammal és 58 centivel. A Baba és a Mama is jól vannak!

    Alig várom a képet a csöppségről.

    Jó egészséget Nektek és Jó babázást!!!!!!!!!!!!!!!! :)

    VálaszTörlés